Tien uren wachten.........! - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Rob Lanting - WaarBenJij.nu Tien uren wachten.........! - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Rob Lanting - WaarBenJij.nu

Tien uren wachten.........!

Door: Rob

Blijf op de hoogte en volg Rob

15 Augustus 2008 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Hai Iedereen fantastisch alle reacties echt superleuk allemaal erg bedankt daarvoor!!! Het is echt zo leuk om de verse ervaringen gelijk vast te leggen op het net zodat iedereen gelijk het kan lezen..

Gauw een bericht vanaf Dubai Airport.
Goede reis gehad, wel lang 5 uur vanaf Nairobi...
Tis nu 7 uur sochtends maar dat maakt niet uit, megadruk op dit vliegveld, 24 uur lang.
Voor 17 euro hebben we gezwommen, jacuzzi en gedouched in het hotel op dit vliegveld, heerlijk...! Hadden we de heenweg ook moeten doen!!!
Schone kleren aan (meegenomen in handbagage + zwembroek) en nu klaar voor de volgende vlucht. We vertrekken over 1,5 uur naar Dusseldorf. Is al bijna licht buiten...

Groeten aan iedereen hartstikke bedankt voor de reacties allemaal en ik ben blij dat iedereen het leuk vond om de verhalen te lezen, kvond het erg leuk om te doen! Tot snel iedereen! ik ga drinken halen en dan naar Gate 22...

xxx groeten Rob vanuit Dubai
+-38 graden celcius buiten (7 uur sochtends)

• 15 Augustus 2008 - 09:20

Maartje:

He Rob,
    Als je dit leest ben je waarschijnlijk alweer thuis. Maar ik wens je nog een hele goeie tweede vlucht;)
    Het is hier wel iets minder warm hoor:D
    Groetjes Maartje xx

• 15 Augustus 2008 - 10:08

David:

Dat lijkt me lachen daar een beetje op dat vliegveld zwemmen en in een jacuzzi zitten naar zo'n lange vlucht, lijkt me heerlijk!
    Het is hier vandaag 22 graden, zonnetje en blijft droog dus je kunt slechter thuis komen.

tot vanavond!

Groeten

• 15 Augustus 2008 - 11:35

Gerard En Martha:

Hoi Rob,

Welkom thuis!!!
    Wij hopen dat je een goede vlucht hebt gehad. Wij vonden het erg leuk om je zo te kunnen volgen.(zijn benieuwd naar je volgende uitdaging).
    Liefs Gerard en Martha.

• 15 Augustus 2008 - 15:17

Bert Hoek:

hoi Rob je bent nu onderweg naar huis op het moment dat ik dit schrijf welkom ad twekkelerweg zou ik zeggen en nog een goede vlucht tot zo

• 15 Augustus 2008 - 21:13

Aniek:

Home sweet home zeggen ze dan! Ik hoop dat je een goeie reis terug hebt gehad! Spreek je snel, liefs

• 16 Augustus 2008 - 17:00

Eef:

Ja, fijn dat je thuis bent en je de top hebt bereikt! Welkom thuis!!

Kus zus