227 foto's online! Mt. Kilimanjaro en safari.. - Reisverslag uit Enschede, Nederland van Rob Lanting - WaarBenJij.nu 227 foto's online! Mt. Kilimanjaro en safari.. - Reisverslag uit Enschede, Nederland van Rob Lanting - WaarBenJij.nu

227 foto's online! Mt. Kilimanjaro en safari..

Door: Rob

Blijf op de hoogte en volg Rob

24 Augustus 2008 | Nederland, Enschede

Beste mensen,

Zoals beloofd tot slot een toevoeging van 227 foto's (staan door elkaar) van mijn reis; verdeeld over twee mapjes..

In deel 1 zijn mijn foto's zichtbaar van de Kilimanjaro trekking, periode 2 augustus t/m 9 augustus 2008. Hierin zijn ook foto's toegevoegd gemaakt door een medeklimmer, David Krmpotic. In dezer dagen zal ik meerdere foto's aan de site toevoegen als ik deze ontvang van mijn andere klimpartners.

In deel 2 zijn mijn foto's zichtbaar van de 2-daagse gemaakte safari in het Lake Manyara National Park en het Ngorongorong Crater Conservation Park, 30 en 31 juli 2008. Ook staan hier enkele foto's van een dagtocht naar een waterval, 27 juli 2008.

Daarnaast heb ik vele videofragmenten en heb ik een video-verslag bijgehouden tijdens mijn Kilimanjaro trekking, met behulp van mijn videocamera, mobiele telefoon en fotocamera. De foto's en deze beelden ga ik spoedig samenvoegen in een compilatie, echter vergt dit nogal wat werk voordat ik dit klaar heb. Als deze compilatie klaar is zal ik dat op deze website aangeven.

Hoewel sommige foto's totaal niet (kunnen) weergeven hoe de eigelijke situatie was, leek en voelde, geeft het toch een goede, kleine impressie.
Na het klikken op de link en wanneer de foto-website opent zie je LINKS IN BEELD bij elke foto zelf getypt tekst in de vorm van commentaar op de foto die in beeld is. Hieronder bevinden zich de links naar de twee foto-mapjes....

Succes!

(Mapje 1)
KILIMANJARO TREKKING
http://www.mijnalbum.nl/Album=TJMBSG7A

(Mapje 2)
2-DAAGSE SAFARI LAKE MANARA PARK / NGORONGORONG CRATER
http://www.mijnalbum.nl/Album=UWAVU64E

Groeten,

Rob
Enschede, zondag 24 augustus 2008

  • 24 Augustus 2008 - 20:03

    Aniek:

    Laatste berichtje van mij aan jou na dit fantastische avontuur!! De foto's net bekeken, wat gaaf... Inrukwekkend. Je hebt zelfs mijn eigen droom levend ontmoet (de giraffes) Stiekem wordt ik een beetje jaloers, haha.

    Rob, weer iets om trots op te zijn, om naar terug te kijken met een vreselijk goed gevoel, en nu verder te gaan met alle plannen en ideeen in de toekomst! :)

    Veel liefs, heb je met plezier gevolgd,

    Aniek


  • 24 Augustus 2008 - 20:04

    Aniek:

    Laatste berichtje van mij aan jou na dit fantastische avontuur!! De foto's net bekeken, wat gaaf... Inrukwekkend. Je hebt zelfs mijn eigen droom levend ontmoet (de giraffes) Stiekem wordt ik een beetje jaloers, haha.

    Rob, weer iets om trots op te zijn, om naar terug te kijken met een vreselijk goed gevoel, en nu verder te gaan met alle plannen en ideeen in de toekomst! :)

    Veel liefs, heb je met plezier gevolgd,

    Aniek


  • 25 Augustus 2008 - 11:13

    Maartje:

    Rob wat een fantastische foto's;) Echt heel gaaf.
    Hier kun je met een heel goed gevoel op terugkijken:p

    Groetjes Maartje xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rob

lantingrob@hotmail.com http://robopreis.videoblog.nl http://robbieeontdektaustralie.aroundtheglobe.nl http://www.robbiee.mijnalbums.nl http://www.robopstage.reismee.nl http://robbiee21.hyves.nl

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 283
Totaal aantal bezoekers 12722

Voorgaande reizen:

23 Juli 2008 - 15 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: